Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har lyst å montere testpipe på A4'en min? Eller kjenner noen som kan være behjelpelig? Kompiser/ verksteder osv... Er egentlig litt hastesak.

 

Får selvfølgelig noe kronasje for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg har skjønt så kan du få krøll med lambda verdier ved å gjøre dette på B6, så det kan kreve at du gjør noen endringer i vagcom samtidlig.

 

Sitter to lambdaer på denne, før og etter caten. De får litt merkelige verdier når caten fjernes. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har software som tar høyde for fjerning av Cat'en :) derfor den skal fjernes... Skvise mest mulig ut av den stakkars K03'en. Bør vel ikke gi noe særlig på før den har blitt fjernet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har software som tar høyde for fjerning av Cat'en :) derfor den skal fjernes... Skvise mest mulig ut av den stakkars K03'en. Bør vel ikke gi noe særlig på før den har blitt fjernet...

 

Okey, bra. Jeg byttet på min B5, gikk greit det om du har tilgang til en løftebukk og div verktøy. Men er kanskje derfor du spørr etter hjelp? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja. Har vanligvis tilgang på slikt, men ikke nå :/

 

Men tråden kan slettes! Det ordnet seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.