#1 Skrevet Juni 21, 2013 (endret) Det har seg slik at jeg har klart og knekke en bolt.... mellom turbo å manifold .......hvem kan fikse? Du? Firma? (Anbefalinger? ) Jeg betaler såklart for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2013 Får du av de andre boltene, slik at du kan ta av turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2013 Jada.. jeg får av alt.. probemet er å få ting tett.... Manifold blir levert "clean" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2013 (endret) Der er probleme, fra åpning på hullet til der bolten er knekt er det ca 1 cm. Trenger vel bare en drill borr og en skrustikke.. noe jeg ikke har:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2013 Litt langt unna kanskje. Bor i Klæbu. Hvis du får med deg løst det som skal fiskes skal jeg se om jeg kan få hjulpet deg. Kommer hjem i morgen mandag ettermiddag Send meg evnt en sms på 951183161 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2013 Grenrøret måtte planslipes .. så cylmo tok på seg alt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...