#1 Skrevet Juni 21, 2013 (endret) Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2013 (endret) Knallpraktisk vag-com pc eller for studenter - kan sammenlignes med acer asus 10" osv, men med noe bedre specs (?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2013 Hvor gammel er den? Kan den sendes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2013 Utskiftbart batteri på disse? Hvordan er batteritiden på nåværende batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2013 Jeg er usikker på eksakt kjøpsdato, men jeg tror den er et par-tre år gammel. Utskiftbart batteri, pc'n er som ny å regne med dertil batterifunksjon - altså tipp topp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2013 Jeg kan hente imorgen, da jeg er på farten til Kr.sand. Mulig å møtes en plass nær E6 hvor du bor? Kan ikke si jeg er kjentmann rundt din hjemmeplass :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2013 Lot seg dessverre ikke gjøre å møte Geir i dag så fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2013 Drar hjem igjen på Søndag 4 August, visst det passer da, så kan vi møtes, så tar jeg den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2013 Vi får evt. se - det er dagen etter utdrikningslag så jeg er skeptisk på om jeg i det hele tatt skal utenfor døra den dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2013 Blir seint på dagen, kan prøve å komme så nærme som mulig, din adresse. Jeg har desverre ikke GPS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2013 Kunne du sjekket reel batteritid på den? Sett på en film eller noe sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 1, 2013 Det skal jeg få til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2013 Fyra opp moroa med en youtube-film som skura og gikk og etter 3 timer ga jeg opp med et batteri som viste 22%/51 minutt igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 10, 2013 Etter litt nøling selges denne - 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 29, 2013 løftes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 27, 2014 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...