Anbefalte innlegg

Som topic sier,ønsker å kjøpe en 4.2abh motor eller bare råder og stempel til samme motor.

Noen som har?

 

Har også en 6t girkasse til salgs,fra samme type motor og komplett drivaksel foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fra en AHC motor .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har skjedd med motoren? Havari ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein ABH motor inkludert automatkasse. Toppdeksler trenger overhaling då slanger har morknet opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av den?kun toppdeksler som trenger overhaling,resten fungerer fint?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har skjedd med motoren? Havari ?

 

Ja,råder og ett stempel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,råder og ett stempel..

 

Triste greier :/ Mener ikke å kuppe tråden din, men er bare nyskjerrig på hvordan det kan ha skejdd, siden jeg har en slik motor selv i coupeen og skal snart bygge opp en s6+ motor til coupeen

 

si fra om jeg skal fjerne innlegget

 

Du kan forreste få talk i brukte råder og stempel på ebay.de mener de fleste 4.2 bruker samme råder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sjekke motorkode på den jeg har stående.. Ikke fått begynt å se på den enda, så motor står fortsatt i bil.

Bruker olje, antagelig ventiltetninger, men tror bunnen skal være bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Km stand er 230', så det er vel på tide å skifte registerreim, og vifta må byttast.

Ellers skal den fungere ifølge han eg kjøpte delebilen av.

 

DSCN0928.jpg

DSCN0926.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på den?

Trenger ikke automatkassen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger fortrinnsvis inklusiv kasse, da eg ikkje har tid å skru den av før tidlegast i August. 6000,- inklusiv kassen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en fra en S4 C4 6tr manuell, skal vistnokk bruke litt olje, mangler veivfølere, står i en delebil jeg har stående. Startet og gikk før girkassen ble plukket ut ifølge han jeg kjøpte bilen av. Selges billig mot henting. Usikker på motorkode, kan sjekke senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.