#1 Skrevet Juni 21, 2013 (endret) Som topic sier,ønsker å kjøpe en 4.2abh motor eller bare råder og stempel til samme motor. Noen som har? Har også en 6t girkasse til salgs,fra samme type motor og komplett drivaksel foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2013 Har fra en AHC motor . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2013 Hva har skjedd med motoren? Havari ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2013 Har ein ABH motor inkludert automatkasse. Toppdeksler trenger overhaling då slanger har morknet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2013 Har du bilder av den?kun toppdeksler som trenger overhaling,resten fungerer fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2013 Hva har skjedd med motoren? Havari ? Ja,råder og ett stempel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2013 Ja,råder og ett stempel.. Triste greier Mener ikke å kuppe tråden din, men er bare nyskjerrig på hvordan det kan ha skejdd, siden jeg har en slik motor selv i coupeen og skal snart bygge opp en s6+ motor til coupeen si fra om jeg skal fjerne innlegget Du kan forreste få talk i brukte råder og stempel på ebay.de mener de fleste 4.2 bruker samme råder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2013 Jeg skal sjekke motorkode på den jeg har stående.. Ikke fått begynt å se på den enda, så motor står fortsatt i bil. Bruker olje, antagelig ventiltetninger, men tror bunnen skal være bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2013 Km stand er 230', så det er vel på tide å skifte registerreim, og vifta må byttast. Ellers skal den fungere ifølge han eg kjøpte delebilen av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2013 Pris på den? Trenger ikke automatkassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2013 Selger fortrinnsvis inklusiv kasse, da eg ikkje har tid å skru den av før tidlegast i August. 6000,- inklusiv kassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 26, 2013 Jeg har en fra en S4 C4 6tr manuell, skal vistnokk bruke litt olje, mangler veivfølere, står i en delebil jeg har stående. Startet og gikk før girkassen ble plukket ut ifølge han jeg kjøpte bilen av. Selges billig mot henting. Usikker på motorkode, kan sjekke senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...