#1 Skrevet Juni 22, 2013 Ser at jeg kanskje må ha gti breddere til sommerfelgene på min mk1 Pga lavbudsjett så er jeg på jakt etter brukte breddere. Send forslag på pm. Bytte deal med mellom legg en eller annen vei er også aktuelt. Kanskje jeg har noen mk1 deler DU trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2013 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2013 Forsatt aktuelt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2013 Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2013 Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2013 Opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2013 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...