#1 Skrevet Juni 23, 2013 Rattet i Passaten min er såpass slitt at jeg vil bytte det. Har i dag et multifunksjon ratt, og vil beholde denne funksjonen da jeg synest det er deilig å ha på langturer. Er jo en liten sikkerhet med det også, da en får justere volum på radio på ratt (slipper å ta fokuset vekk fra vei). Men så lurer jeg litt på om det er noen som vet om det er andre ratt som passer enkelt over? Fra Passat 3c f.eks? http://www.ebay.de/itm/3C8419091AJ-Lederlenkrad-Multifuntionslenkrad-MFL-original-Passat-3C-CC-Golf-6-/360678489634?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AVW%7CModel%3APassat+CC&hash=item53fa1cfe22 Dette kunne jo vært greit å fått på plass, men hvordan blir det elektriske her, airbag / kontroller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2013 Airbag er mulig å koble til, den virker men ikke knapper uten spesiell uorginal rattmodul .. Til alle VWer 1998+ passer ratt fra alle VAG 1998-2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2013 Så det vil si at hvis jeg ville hatt et annet ratt (3c/cc/mk6 el.l.) så blir det krøll med kontrollene? Hmmm..... En annen ting, har jo en mfd spiller, men denne er vel i grunnen "gått ut på dato", hvis jeg bytter denne ut med en vanlig 2-din spiller, hvordan blir det da. Blir ting enklere da? Har som sagt veldig lyst å beholde ratt-styring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2013 Vennen min har i passat 3bg 2004 mod (DELTA 6 radioen ) ratt av MKVI Rline med DSG og multi, han har automatisk girkasse -DSG knapper virker - knapper til volume, FM/AM og CD virker og - knapper til bordcomputer vilker og men han skal ha bare for rattmodul masse penger.. Også installering er ikke plug and play..bedre å kjøpe ratt uten knapper Tomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2013 Radioen eller Navi spiller ingen rolle Hvis du vil så kan finne ut prisen i dag og mer om installering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2013 Nja, da blir det likt ratt heller. Ratt-styring står høyere på lista enn en annen type ratt. Kameraten din har jo litt mer funksjoner enn det jeg trenger da. DSG utgår samt bordkomputer. Er bare styring av radio + cruisecontroll jeg vil ha. Dvs likt som originalt. Men da ser det ut som jeg går for likt ratt som jeg har, bare "litt" mindre slitt. Bare for morro, hvor mye koster denne ratt-modulen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2013 Sender prisen senere, fikk ikke svar fra ham. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...