Motor Audi 2,2 20v turbo til salgs. Autronic SMC datasprut til salgs.

Anbefalte innlegg

----Solgt----

 

Audi 2.2 20v turbo motor til salgs. Her er det en gylden mulighet til å skaffe seg en motor som kan prøvekjøres da den sitter i bil enda! Tror det er motorkode 3B. Det sitter Autronic SMC innsprøyting med tilhørende Autronic ledningsnett. Tidligere eier sa det var en spesiell eksosmanifoil på motoren? (se evt bilde) Det er montert dumpventil på innsuget. Det er skiftet tannhjul på fordeleren til stål/messing-drev. Det ble skiftet stempelringer på motoren da jeg kjøpte den. Stemplene ble samtidig ned-dreid. Intercooleren er fra 10v turbo. Denne er "forsterket" med jekkestropp ettersom den sprakk i to....

Motoren går fint men den fjusker på høyt turbotrykk. En mulig årsak kan være fordi jeg kun har mappet bilen med autotune funksjonen til Autronic og aldri hatt bilen til ordentlig justering eller kanskje dysene ikke klarer å levere nok drivstoff....

Prisantydning på motoren uten ledningsnett og Autronic innsprøytningen Kr 13.000,-

 

Autronic SMC innsprøytningssystemet er av versjon 1.92 med autotune funksjon. Kun brukt på denne motoren fra det var nytt.

Den har innebygget mapsensor

Prisantydning Autronic SMC med ledningsnett Kr ,-

 

Audien er selvfølgelig også til salgs. God gammeldags girkasse med manuell styring av sperre forran og bak.

Jeg bor i nærheten av Hamar.

 

 

IMG_1021.jpg

IMG_1013.jpg

IMG_1014.jpg

IMG_1018.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.