#1 Skrevet Juni 24, 2013 Hei. som tittelen tilsier, har jeg altså syndet. Har vært stolt og fornøyd audi eier en stund nå, men har alikevel valgt å gå over til BMW. Det ble en BMW 120D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2013 Kondolerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2013 Velkommen i klubben, du blir neppe skuffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2013 Du skulle kjøpt den S6'en på Bjorøy som du skulle se på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2013 Du skulle kjøpt den S6'en på Bjorøy som du skulle se på. Er mye man har lyst på, men som fornuften ikke vil ha. Som lærling på Sandsli med bosted på Sotra ble det vel litt drøyt å ha 4.2 liter til og fra jobb. Da kunne jeg ikke brukt så mye penger på pleie av en bil som virkelig fortjener det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2013 Det er sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2013 Er mye man har lyst på, men som fornuften ikke vil ha. Som lærling på Sandsli med bosted på Sotra ble det vel litt drøyt å ha 4.2 liter til og fra jobb. Da kunne jeg ikke brukt så mye penger på pleie av en bil som virkelig fortjener det. Ja, det kan hende du trenger alle ekstra kroner til å holde en BMW:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...