#1 Skrevet Juni 24, 2013 Skal bestille tannstang til min audi a8 2,8 quattro 193hk men finner ikke ut hvilken eg skal ha, har prøvd å sende mail til dei flere ganger uten svar Er det noen her som veit hvilken type eg skal ha? regnr på bilen er sd18505 chassisnr wauzzz4DzYN012542 http://seekpart24.com/audi/a8-4d2-4d8-94/2-8-quattro-4982/steering-100012?lp=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2013 Så vidt jeg kan se kommer det an på om du har Servotronic eller ei, og så er det forskjell i chassisnummeret, du skal ha den som heter "from Chassis No.: 4D-X-005001". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2013 korleis kan eg finne ut om eg har servotronic eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2013 Jeg lurer på om servotronic har en liten kabel som går til tannstangen. Mulig jeg tar feil her. Evnt prøv å press hodet ned med bremsekraftforsterkeren, evnt inn i hjulbuen og se om du kan lese av dele-nr på den du har. Da kan du finne info på googlis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2013 (endret) Har prøvd å finne delenummeret på tannstangen men kan ikke finne det, er ikke noe elektrisk som går ned til tannstangen. har googlet servotronic litt og funnet ut att min bil nok ikke har det, så da er tannstangen bestillt. Ble mye rimligere en i Norge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2013 Var den stress å bytte ?/) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...