Polering Drammen/Lier-området

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ønsker å få min Golf L MK1 polert.

Da jeg har investert så mye tid og penger i den, ønsker jeg ikke gjøre dette selv i frykt for ødelegge mer enn godt er.

 

Er det noen i området som er å anbefale?

Kan gjerne være privat, har skjønt at det er endel som har stor interesse og er flinke på dette området.

 

Send gjerne en PM!

 

Mvh Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også anbefale Sven's bilpleie !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Hva ligger en polering på hos disse som kan det?

Bilen har stått lagret inne i hele vinter og er godt vasket, blir overrasket om vedkommende må gjøre noe mer enn å vaske og så polere.

Bilen er aldri polert etter at de var lakkert for 4 år siden, men flittig vasket.

 

Jeg har polert bil en gang, på et sted som ikke hadde greie på dette, og resulatet er at jeg kunne se hvor poleringsmaskinen har vært i riktig sollys.

Det mennesket skulle burde ikke ha livets rett, men sånn er det engang.

 

Takker for svar og alle de svar som er kommet!

 

Mvh Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Hva ligger en polering på hos disse som kan det?

Bilen har stått lagret inne i hele vinter og er godt vasket, blir overrasket om vedkommende må gjøre noe mer enn å vaske og så polere.

Bilen er aldri polert etter at de var lakkert for 4 år siden, men flittig vasket.

 

Jeg har polert bil en gang, på et sted som ikke hadde greie på dette, og resulatet er at jeg kunne se hvor poleringsmaskinen har vært i riktig sollys.

Det mennesket skulle burde ikke ha livets rett, men sånn er det engang.

 

Takker for svar og alle de svar som er kommet!

 

Mvh Jørn

 

Vanskelig å gi eksakt pris har jeg forstått, det kommer ann på hvor lang tid det tar og hvor mye korrigering det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En god detailing tar iallefall 8 timer og vil tro at en timepris rundt 500,- ikke er usannsynelig (kanskje litt lavt..) Da har vi kommet til 4000,-

 

Som Glenn sier, kommer an på hvor mye arbeid som må gjøres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris er helt avhengig av hvilket nivå du ønsker på utførelsen av jobben.

Er det en 1-stegs maskinpolering etterfulgt av voks, eller ultimate shine som ønskes, og somregel når eier sier at bilen er meget pen i lakken og særdeles velholdt har jeg fortsatt tilgode å oppleve dette :-)

 

En helt ok poleringsrunde tar fort 10-12 timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med jobben Eiker Vekst gjorde på bilen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.