#1 Skrevet Juni 24, 2013 Hei, Ønsker å få min Golf L MK1 polert. Da jeg har investert så mye tid og penger i den, ønsker jeg ikke gjøre dette selv i frykt for ødelegge mer enn godt er. Er det noen i området som er å anbefale? Kan gjerne være privat, har skjønt at det er endel som har stor interesse og er flinke på dette området. Send gjerne en PM! Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2013 Kan virkelig anbefale han her: https://www.facebook.com/pages/Svens-Bilpleie/183854995021169?fref=ts Kjemp hyggelig type med masse peiling og jeg har gått på skole med han i to år nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2013 Har du hørt med Beinhard Brynildsen her på forumet? Han er jo magisk... Han holder jo ikke til sååå langt unna Drammen da... http://forum.vacn.no/showthread.php?220305-Bernhard-s-Bilpleielogg-(BAS)-Jobb-p%E5-Audi-A8-4-2TDi-Q-ute-n%E5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2013 Jeg kan også anbefale Sven's bilpleie ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2013 Hei igjen, Hva ligger en polering på hos disse som kan det? Bilen har stått lagret inne i hele vinter og er godt vasket, blir overrasket om vedkommende må gjøre noe mer enn å vaske og så polere. Bilen er aldri polert etter at de var lakkert for 4 år siden, men flittig vasket. Jeg har polert bil en gang, på et sted som ikke hadde greie på dette, og resulatet er at jeg kunne se hvor poleringsmaskinen har vært i riktig sollys. Det mennesket skulle burde ikke ha livets rett, men sånn er det engang. Takker for svar og alle de svar som er kommet! Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2013 Hei igjen, Hva ligger en polering på hos disse som kan det? Bilen har stått lagret inne i hele vinter og er godt vasket, blir overrasket om vedkommende må gjøre noe mer enn å vaske og så polere. Bilen er aldri polert etter at de var lakkert for 4 år siden, men flittig vasket. Jeg har polert bil en gang, på et sted som ikke hadde greie på dette, og resulatet er at jeg kunne se hvor poleringsmaskinen har vært i riktig sollys. Det mennesket skulle burde ikke ha livets rett, men sånn er det engang. Takker for svar og alle de svar som er kommet! Mvh Jørn Vanskelig å gi eksakt pris har jeg forstått, det kommer ann på hvor lang tid det tar og hvor mye korrigering det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2013 En god detailing tar iallefall 8 timer og vil tro at en timepris rundt 500,- ikke er usannsynelig (kanskje litt lavt..) Da har vi kommet til 4000,- Som Glenn sier, kommer an på hvor mye arbeid som må gjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2013 Pris er helt avhengig av hvilket nivå du ønsker på utførelsen av jobben. Er det en 1-stegs maskinpolering etterfulgt av voks, eller ultimate shine som ønskes, og somregel når eier sier at bilen er meget pen i lakken og særdeles velholdt har jeg fortsatt tilgode å oppleve dette :-) En helt ok poleringsrunde tar fort 10-12 timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2013 Jeg er veldig fornøyd med jobben Eiker Vekst gjorde på bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...