Clutch kit med G60 enkeltmasse svinghjul og VR6 clutch

Anbefalte innlegg

Selger et clutch kit jeg som bare ble liggende siden clutch på bilen jeg hadde ikke var ødelagt og nå er bilen solgt. Og det ligger bre og samler støv. Selges for 1800 pluss frakt

o6b7z4.jpg

5p3r6f.jpg

2uf4kgh.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det er sachs trykk og lamellplate, men hva med svinghjulet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det er sachs trykk og lamellplate, men hva med svinghjulet ?

Letta sachs g60 svinghjul 14lb ca 6 kilo mot 22lb org

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva går kun svinghjulet for ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke vil helst selge det samlet for jeg trenger ingen av delene hva kunne du bydd for bare svinghjul da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan ta trykkplate og lamell, 700kr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på svar fra Roger hva han vil by for Svinghjulet Hans :)

Detter kittet passer også til 1.8t og er en yperlig oppgradering på lettere modifiserte 1.8t passer på

2006 Jetta TDI

1998-2005 Beetle

1990-1991 Corrado G60

1999.5-2006 Golf/Jetta TDI

1999.5-2006 Golf/Jetta 1.8T

1999.5-2006 Golf/Jetta 2.0L

1990-1997 Passat 8V/16V/TDI.

Mer info

If you're going to upgrade and do a "performance mod" - you might as well do it with a manufacturer that does it for most European cars on the road - SACHS! This kit includes nothing but Genuine OEM parts directly from who makes it all for Volkswagen! The SACHS VR6 Clutch Kit with SACHS Single-Mass 14 pound "G60" Flywheel combo is a great way to upgrade your stock clutch and flywheel and go with a bigger, beefier, and heavier duty 228mm clutch and flywheel package. Rid yourself of Volkswagen's problematic dual-mass flywheel set-up and convert to a single-mass kit - a conversion that even many Volkswagen dealers across the world are doing now! Many complained that this is how it should have been from the factory and SACHS stepped up to the plate and made it happen.

Rated at near 300 ft/lbs of torque, the SACHS VR6 Clutches can take nearly all you throw at them - all while retain stock like pedal feel! The SACHS Single-Mass Billet Steel Flywheels, manufactured in by SACHS, an OE supplier to Volkswagen and Audi, tip the scales right at 14 pounds and come with factory ring gear installed. For those 1.8T owners, this kit is perfect for anything up to a K04 turbo. You TDI guys can run this kit with your basic software, injection pump upgrade, and larger injectors. The pedal feel of this kit is much like stock, making you almost forget that this is an "upgraded" clutch set-up.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har egentlig....ikke bruk for det nå. Men kan være kjekt å ha og montere neste gang girkassa havarerer. ;)

Så billig prinsippet så er jeg med :) så blir du kvitt det,..hihi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

700kr er det greit Roger??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer lamell på std 02C a mon tru? kan være interessant og kjøpe trykkplate og lamell :)

tenker om roger er interessert i svinghjulet, så kan jeg være interessert i resten. alt sendes i samma pakka. så blir bare en transaksjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg hele settet jeg hvis ikke de andre gutta ønsker å dele på den. kan komme å hente det i lier...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt solgt samlet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.