Trenger utløselager til Sachs clutch, noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Trenger utløse lager til en Sachs clutch! (Audi S2 Coupe)

Noen som vet kor eg kan bestille det uten at det tar så veldig lang tid??

Har ringt AUTODELER i Bergen, leverandørene deres hadde ikke noe sånt på lager og fikk dermed beskjed at det kunne vertfall ta en måned før eg fikk den til Bergen :(

Så er det noen der ute som vet om noen som kan skaffe det litt kjappere, så hadde jeg vert evig takknemlig :)

 

Send PM eller ring/sms 93 45 77 61

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Var jeg deg ville jeg forsøkt å ringe ES-tuning her i Trondheim (http://www.estuning.no/). De har montert slike clutcher på mange Audi S-biler, og det er ikke utenkelig at de kan ha noe slik liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Var jeg deg ville jeg forsøkt å ringe ES-tuning her i Trondheim (http://www.estuning.no/). De har montert slike clutcher på mange Audi S-biler, og det er ikke utenkelig at de kan ha noe slik liggende.

 

Takker for kjapt svar!

 

Linken du la til fikk ikke eg til å fungere, kom ikke inn. Hmmm, men de er vel å nå på tlf i morgen... Kan prøve linken igjen i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for kjapt svar!

 

Linken du la til fikk ikke eg til å fungere, kom ikke inn. Hmmm, men de er vel å nå på tlf i morgen... Kan prøve linken igjen i morgen...

 

 

URL-catcheren til forumet tok visst med siste )-en: Prøver på nytt: http://www.estuning.no/ :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger utløse lager til en Sachs clutch! (Audi S2 Coupe)

Noen som vet kor eg kan bestille det uten at det tar så veldig lang tid??

Har ringt AUTODELER i Bergen, leverandørene deres hadde ikke noe sånt på lager og fikk dermed beskjed at det kunne vertfall ta en måned før eg fikk den til Bergen :(

Så er det noen der ute som vet om noen som kan skaffe det litt kjappere, så hadde jeg vert evig takknemlig :)

 

Send PM eller ring/sms 93 45 77 61

 

Hei Hilde....

Har du sjekket med Auto-Teile på Danmarksplass?? De solgte Sachs tidligere hvertfall........ Hils fra meg og si du skal ha Audi pris :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Hilde....

Har du sjekket med Auto-Teile på Danmarksplass?? De solgte Sachs tidligere hvertfall........ Hils fra meg og si du skal ha Audi pris :-)

 

 

Hei du!!

 

Har ikkje snakket med de nei, men skal prøve å få ringt de i morgen...

 

Takker igjen for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke likt utløserlager på alle typer clutch?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke likt utløserlager på alle typer clutch?

Alle typene clutch Sachs lager til G40 og 6N Polo bruker orginalt lager, untatt muligens de med 184mm 2/3 platers clutch. Helix sine til samme biler bruker også orinaltypen, uavhengig om det er sinter-paddle eller vanlig type lamell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke likt utløserlager på alle typer clutch?

 

 

Clutchen som står på no er en Sachs Racing Clutch, med orginalt lager.

Grunne økt hk og kraftigere clutch sier det jo seg selv at lageret også må oppgraderes.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Hilde....

Har du sjekket med Auto-Teile på Danmarksplass?? De solgte Sachs tidligere hvertfall........ Hils fra meg og si du skal ha Audi pris :-)

 

 

Har no ringt Auto-Teile og de selger fremdeles Sachs Clutch, og de kunne bestille lageret eg trengte i fra Oslo. Bestillings tiden der var en dag!! Kjempe bra det!!

 

Så no er det bare å håpe på at det er det rette lageret.

Så går alt etter planen, så er det ikkje lenge til S2`n er på veien igjen :D

 

Takk til Curt som tipset meg!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det Våler med S2 på deg da?? Ikke passasjer i en trøtt 100hk diesel : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clutchen som står på no er en Sachs Racing Clutch, med orginalt lager.

Grunne økt hk og kraftigere clutch sier det jo seg selv at lageret også må oppgraderes.....

 

 

aldri hørt om... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellanor har Sachs i norge. Clutch, dempere og fjærer m.m.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det Våler med S2 på deg da?? Ikke passasjer i en trøtt 100hk diesel : haha :

 

 

Hehe, han skulle hørt deg no.... Blir nok ikkje noe S2 på meg til Våler, kjipt men sånn er det bare...

Så da får det holde med at eg blir passasjer :(

Men eg skal komme sterkt tilbake igjen til neste år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.