#1 Skrevet Juni 26, 2013 helst et30 men vet ikke om det finnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2013 Det finnes ikke Og om den hadde finnes, så spørs det om felgen hadde slått bort styrestage opp i hjulbuen inn i skjermen der. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2013 ifølge sånn ET-kalkulator vil ytterkant havne 2.2 cm lenger ut og det er 8 mm for mye egentlig sånn jeg har målt på øye... men STEIKE som jeg har lyst på de felga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2013 10x19 ET20 vs 10x19 ET30 (om det hadde finnes) så betyr det at ET30 felgen vil være 1 cm lengre inn i buen. Dvs ET20 felgene vil stikke 1 cm lengre ut enn ET30. Jeg tror ikke du har plass til denne felgen i bilen din. B5 utgaven har bedre plass en din tror bil. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...