#1 Skrevet Juni 26, 2013 (endret) Komplett eksos til S4 B5 2.7T selges. XS-Power. Ubrukt, ligger fortsatt i orginale poser. Ikke katalysator. To lyddempere så forholdsvis støysvakt. Selges fordi jeg har handlet større eksos. Selges 4000,- eller høystbydende. Skal bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2013 Ingen som vil ha billig eksos til sin S4? Kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2013 Hvordan er passformen på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2013 Har aldri montert det så det kan jeg ikke uttale meg om personlig. Men sjekket opp litt på andre forum, youtube og det ser ikke ut til at noen har hatt problemer med det som jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2013 Ny pris 4000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2013 Skambud ønskes. Tar opp plass i garasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2013 1000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2013 to lapper fra meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2013 Er jo en fin lyd til en billig penge i dette anlegget. Hørt det sammen med noen oppgraderte turboer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2013 (endret) Setter budfristen ut fredag. Ser jeg har lagt ut litt feil bilde. Her er link til korrekt. http://xs-power.com/audi-exhaust-catbacks-1.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2013 to lapper fra meg ! Ser ut til at du er høystbydende så da får du det for to lapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2013 Høres topp ut :-) får du sendt det el skal du eventuelt til Rudskogen i slutten av mnd og kan ta det med dit ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2013 Må vel prøve å få sendt det. Skal ikke til Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...