#1 Skrevet Juni 26, 2013 Hei Har fått en knirkelyd (korte ganske intense lyder) som høres best når jeg rulller rolig. Sjekket nærmere i dag og virker som den kommer fra demperen eller fjørbeinslageret. Alt er nytt og skrudd til med moment. Noe som er lurt å smøre med fett før montering eller noen som har inspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2013 Prøv med silikonspray på ett og ett sted til det blir stille, så kan du se hvor det kommer fra. Erfaringsvis er det lite som knirker oppe, det kommer faktisk ofte fra tannstanga..BTDT.. Har ikke senk selv, så jeg skal ikke være for påståelig her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2013 Skal gjøre et forsøk Måtte du bytte tannstang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2013 Nei, når jeg tilfeldigvis hadde av toppen kom jeg til og lappet hullet i belgen og hadde i nytt fett.. Var nesten helt tørt inni der! Noen får også knirk i tørre endeledd, kan jo sjekke det når du er i gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2013 Min C4 fikk knirkelyd i våres, fant slakk i bærearmen på eu denne uken, sannsynlig at knirket stammer fra den delen istede for tannstang o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2013 Ja, C4 er relativt takknemlig å feilsøke knirk i forstilling på, men jeg sleit lenge for å finne min! Hold oss oppdatert, Gisle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2013 Sliter med det samme på S2 avant.. Har nye fjærbeinlager liggende så tenkte å starte med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2013 Bare så rart at det er akkurat like lyder på begge sider, hadde ikke antydning til lyder før. Kjenner knirkingen når jeg holder på dempertoppene, men virker nesten som det kommer fra støtdemperen. Må ta en runde med silikonspray, skal nok finne ut av dette og Alt er nytt og: KW coilovers, hjullager, bærearmer med bærekule, endeledd, fjærbeinslager, rullelager, abs sensorer, bremseskiver, klosser, diverse bolter og låsemutre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2013 Har massa knirke lyden på min s4 også og det virker som at den knirke lyden kjem ifra dempere neddi fjærbeina, men klarer ikke finne ut 100% hvor den kommer ifra:-( Har sjøl bydg coilovers forran og TA technix coilovers bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2013 Har ikke funnet ut av dette enda, men så jeg har montert #4 skivene feil vei. I følge deletegningen skal de skal stå med buen inn mot foringen. Sto sånn når jeg demonterte og, så satt det bare sammen samme vei. Håper det hjelper å snu disse. Vanskelig å høre hvor lyden kommer fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...