Bremselys problem S2 coupe

Anbefalte innlegg

Har problemer med lysene bak. Bremselysene har sluttet og funke, har skiftet sikring, da denne har ryket et par ganger , da jeg har holdt på der bak. Men det rare er at jeg ikke får besjed i kjøre computern at de ikke virker, fordi dette har jeg fått besjed om tidligere de ikke virket.

 

Når jeg trykker på bremsene, blir lysene kansje bare 5% sterkere, altså nesten ikke merkbart : klø :

 

Er noen som har peiling på dette, kan noen rele være gåen? er det noen som har koblingsskjema for baklysa skjennerelt. : rolleyes

 

Baklysa på disse bila, med koblingene er forøvrig en dårlig spøk fra ingentingjørene i Tyskland : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jordingsfeil eller ("nesten") kortslutning en plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kjent problem på coupeene er at det dannes rust på kontaktene i baklampene pga vann.

 

Sjekk dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kjent problem på coupeene er at det dannes rust på kontaktene i baklampene pga vann.

 

Sjekk dette!

 

Ja, og dette kan vel igjen føre til kortslutning/jordingsfeil, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan like godt kjøpe ny kontaktplate med en gang. Dine har irra i filler, kan løses med loddebolt,elektrorens å tolmodighet. Er sånn på min å men gidder ikke å kjøpe nye før jeg har fått tetta demningen bak der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mye irr/rust der ja, fikk fjernet det, satt på kabelsko, så skulle man tro det ble fikset... : bråk :

 

Pæren var faktisk røket, uten at det visstes. Satte i nye pærer, som passet mye bedre i pæreholderen, ble ikke strømfeil da, trodde ikke det var så forskjell på pærene ved merkeskifte, men man lærer så lenge man lever... : flau :

 

2-3 stk som skal ha rimelig peil på dette, klødde seg i hode, : klø : før vi prøvde bytte pære, huff huff, men fikk no ordna opp i irr, kontaktfeil og greier, så no er det bare og bremse.. : rock :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.