Skrudde spacere, kjøpes billigst hvor?

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har drevet med den slags nå, for er ikke kar om å huske hvor jeg har pleid å kjøpt dette fra. Trenger 15mm skrudde spacere, 4x100 med 57,1mm innvendig og utvendig sentrering. Noen tips? Har ikke funnet noe på Ebay, faktisk - ikke skrudde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe billig fra en svenske på finn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke det ut, men gi beskjed om du kommer over det, sånn i tilfelle jeg ikke finner noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, fant selv også. Har sendt avgårde en forespørsel nå.

 

Andre forslag taes også imot med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt, og det smaleste de har er 20mm som er skrudd. Skulle sårt ha hatt 15mm.

 

Duden over her lager 18mm, men da blir boltene som fester spaceren 2mm for lange, sånn at man ikke får på felgen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt kan lages :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett der, men frakten er dyrere enn spacerne, så da utgår det glatt. Skal bare ha 2 spacere, som da koster 90$ og frakta kommer på 100$.

Alt kan lages :)

Det kan det, men problemet er at det ofte blir dyrere for custom enn masseprodusert. Gi meg gjerne et prisoverslag på 2x 15mm custom spacere, skrudde 4x100, 57,mm sentrering inn- og utvendig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må de være skrudde da, om det er sentrering innv og utv på spaceren? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De må ikke, men grunnen er at jeg skal ha låsebolter, og gidder da ikke å ha to forskjellige låsebolter foran og bak. Har 20mm som ikke er skrudde som jeg kan slenge på i verste fall, men 15mm skrudde som er ønsket:) Man kan jo selvfølgelig kappe boltene også, men mest optimalt med skrudde spacere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.