Lavt turbotrykk A4 B5 1.8T

Anbefalte innlegg

Har Bytta N75 ventilen.

Kobla frå Lmm istad og da gjekk bilen like "fint", kobla den til igjen so døde bilen etter 2-3 sekund. Kobla den av og venta 5-10 minutt, so kobla eg Lmm til igjen og da går den like fint ?

Noken tips ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du turbotrykksmåler? Når det gjelder feilsøking på 1.8T via forum så er det et skudd i blinde, men siden bilen oppfører seg som "vanlig" når du drar ut LMM så kan det tenkes at den ikke fungerer. Når LMM-kontakten trekkes ut skal bilen gå i nødmodus (0.3bar). Ta en test via vagcom, slett feilkoder (du har allerede dratt ut LMM) og kjør en tur å se om du får feilmelding på LMM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikkje Vagcom, men viss noken i Ålesund\Hareidlandet har det og vil hjelpe meg er det berre å skrike ut !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du kommer innom Ørsta kan eg ta en kikk, har ikke VAGCOM men har utstyr til å lese en god del, og har feilsøkt en del på TDI i det siste med lignende feil.

Ta kontakt på 90948072

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.