#1 Skrevet Juni 27, 2013 Selger en sachs sinterlamell som fulgte med clutch pakken jeg kjøpte for noen uker siden. Den selges KUN grunnet overgang til organsisk lamell. Ser ny pris hos Hansenmotorsport ligger på 1450,- så min selges for 1000,- + frakt. Denne skal passe 2.2 20vt turbo motorer, med sachs trykkplate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2013 Bilde av lamell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2013 denne skal vel passe 01e:)? kjøper den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2013 denne skal vel passe 01e:)?kjøper den jeg Det er godt mulig den gjør, gir ingen garanti. Send meg PM du, så fikser vi det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2013 Ja sender deg pm i efta når jeg kommer hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...