#1 Skrevet Juni 28, 2013 Jeg fått endelig fått meg alu hjul til passaten og vil derfor selge de orginale stål hjula. Det er 16" med gode kvalitets sommerdekk med masse mønster. De er 205/55/16 tror jeg. Bilder kommer når jeg klarer å grave dem ut av rote bua :-) Tenkte meg 2000kr, men tar imot seriøse bud selvfølgelig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2013 bud?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2013 bilde? passer 3b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2013 (endret) Passat 3b er 5x112 tror jeg. Du kN jo sjekke det opp for sikkerhets skyld. Så skal jeg prøve å grave de ut ikveld hvis jeg rekker, og legger inn bilder. Continental ContiPremiumContact 2 med god mønster dybde. Der prøver jeg å laste opp bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2013 1800kr? Det må være billig vell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2013 markedet for stålfelger er vel ikke helt på topp men er fortsatt interisert hvis prisen detter mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2013 Stål felger er egentlig skikkelig 2014. Jeg skal love deg at det blir drit populært rett over nyåret!!! :-) Hva er en akseptabel pris syns du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2013 det blir nok under halvparten av 1800,- stikker man på høggern så ligger 4 stål med dekk ikke veldig høyt i pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2013 Jeg syns ikke felgene er verdt mer enn skrapmetall prisen. Det er dekka som er av verdi. Men jeg gidder ikke å selge dem for en 500lapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2013 Hva er innpresset på de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2013 Et 42 6,5x16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 24, 2013 Et 426,5x16 Takker for raskt svar. Er muligens interesert, men vil gjerne vite mønsterdybde og gjerne prod.dato på dekk. Er i grunn bare felgene jeg skulle hatt, så derfor bør det være dekk jeg kan selge videre. Og da må det liksom være noe å selge også. Og siden jeg bor på andre siden av landet, skulle jeg visst vekt pr hjul og om du sender da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 24, 2013 Takker for raskt svar. Er muligens interesert, men vil gjerne vite mønsterdybde og gjerne prod.dato på dekk. Er i grunn bare felgene jeg skulle hatt, så derfor bør det være dekk jeg kan selge videre. Og da må det liksom være noe å selge også. Og siden jeg bor på andre siden av landet, skulle jeg visst vekt pr hjul og om du sender da. Hei igjen, Jeg har veldig lite lyst til å sende egentlig. Sliter litt med nakken, og da blir det meget ugunstig å sjaue dette inn og ut av bil for å sende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 24, 2013 Den er grei, ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 4, 2014 Kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...