#1 Skrevet Juni 28, 2013 Ønsker å kjøpe slike felger. Enten i 17" eller 18". Ombyggings spacere må jeg evnt også ha. Helst noe som ikke ligger for langt unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2013 Skaffet 17" 's!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2013 (endret) Bumper denne for kunne tenkt meg et sett til til vinterhjul også. MÅ være 17". Evt RH-cup felger. Trenger ikke være strøkene, men beine. Har ombyggingspacerer fra før. Hilsen Bjørnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2013 Bumper denne for kunne tenkt meg et sett til til vinterhjul også. MÅ være 17". Evt RH-cup felger. Trenger ikke være strøkene, men beine. Har ombyggingspacerer fra før. Hilsen Bjørnar Har de du ser på avataren, 18" riktig nok men du skaffer da vel lett nien 17 vinterdekk og har på de andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...