Anbefalte innlegg

har en vr5 motor stående med girkasse og driv aksler el nett og ecu + div dill dall i motor rom og instrument panel.

 

motor virket når jeg dmonterte bilen. el nett er begynt tilpasset golf 2 så det vil nok ikke passe i mk4 lenger. husker ikke helt km stand men ikke avskrekkende lengt. tipper rundt 180.. usikker.

 

6000;- bud sender ikke.

 

har også mere fra denne bilen hvis noen trenger. bak stilling. forstilling med bremser. u orginal eksos. bensintank og bensin pumpe.

 

skal selge huset så må rydde litt.

 

null_zps817a1cc7.png

 

null_zps4bbc72a7.jpg

 

null_zpsa4484796.jpg

 

 

null_zps0f9530be.jpg

 

null_zps9025640f.jpg

 

null_zpsc3b10cf3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump.. har alt detta enda.. tenk så tøft å ha en mk2 med vr5 i da??? løp å kjøp.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som 150hk..... mulig å få godkjent dette i mk2 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 150 hestern ja.. true ikke det er noe problem :) g60 har jo 160hk. eneste kan være vekta på foraksel men bare å montere batteri osv baki. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye må gjøres for å montere denne i en MK2? Med tanke på motorfester og drivakslinger ut fra kassa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vr6 motor fester og vr6 gir kasse så skal det vel gå. er ihverfall den infoen jeg har fått og det jeg hadde tenkt å gå for når jeg skulle bruke dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye av lednings nette er klipt på denne da? Tanke på å putte denne inn i en golf 4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.