#1 Skrevet Juni 28, 2013 har en vr5 motor stående med girkasse og driv aksler el nett og ecu + div dill dall i motor rom og instrument panel. motor virket når jeg dmonterte bilen. el nett er begynt tilpasset golf 2 så det vil nok ikke passe i mk4 lenger. husker ikke helt km stand men ikke avskrekkende lengt. tipper rundt 180.. usikker. 6000;- bud sender ikke. har også mere fra denne bilen hvis noen trenger. bak stilling. forstilling med bremser. u orginal eksos. bensintank og bensin pumpe. skal selge huset så må rydde litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2014 bump.. har alt detta enda.. tenk så tøft å ha en mk2 med vr5 i da??? løp å kjøp..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2014 150 eller 170 hestern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2014 ser ut som 150hk..... mulig å få godkjent dette i mk2 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2014 er 150 hestern ja.. true ikke det er noe problem g60 har jo 160hk. eneste kan være vekta på foraksel men bare å montere batteri osv baki. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2014 Hvor mye må gjøres for å montere denne i en MK2? Med tanke på motorfester og drivakslinger ut fra kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2014 vr6 motor fester og vr6 gir kasse så skal det vel gå. er ihverfall den infoen jeg har fått og det jeg hadde tenkt å gå for når jeg skulle bruke dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2014 Hvor mye av lednings nette er klipt på denne da? Tanke på å putte denne inn i en golf 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...