campingvognfjærer, luftdempere eller andre løsninger for hengerkjøring på C4 s4 ?

Anbefalte innlegg

Har allerede blitt en del hengerkjøring på S4 etter at jeg anskaffet tralle. Og det vises allerede på innsiden av bakdekkene. jeg synes bilen er mye mere stabil med litt ekstra vekt på kroken i forhold til de 75 kilo som er anbefalt

Finnes det noe jeg kan montere av demperløsninger, hi-jackers eller lignende som løfter ræva et par tre cm ved behov?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med nivå dempere fra typ 44 ? Har sett litt etter det uten å finne noe :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker at en fyr jeg kjente monterte Gabriel luftstøtdempere på sin amerikanske slede, han dro tung henger innimellom, og pumpet de opp for å takle vekta bedre. Tror likevel ikke at disse finnes til Audier.

Teoretisk sett burde det gå greit å montere systemet fra en 44q, men om du får alt det hydrauliske til å fungere greit er en annen sak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker at en fyr jeg kjente monterte Gabriel luftstøtdempere på sin amerikanske slede, han dro tung henger innimellom, og pumpet de opp for å takle vekta bedre. Tror likevel ikke at disse finnes til Audier.

Teoretisk sett burde det gå greit å montere systemet fra en 44q, men om du får alt det hydrauliske til å fungere greit er en annen sak...

ja, tipper det blir for inviklet, for dyrt, og sikkert lite holdbart da det ikke finnes nye deler til en fornuftig pris....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.