#1 Skrevet Juni 29, 2013 (endret) Hei. Skal pusse opp noen rs4 felger Ikke felgene på bildet. Men det jeg lurer på er. På de senterdekslene sitter det ett merke med Audi ringene på. Hvor kan jeg få tak i det nytt? ) Evt komplett nytt senterdeksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2013 ebay har. søk på rs4 hub cover ellerno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2013 Hvis felgene er originale Audi burde det gå greit å få tak i deksler, men hvis de er uoriginale... Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2013 Hvis felgene er originale Audi burde det gå greit å få tak i deksler, men hvis de er uoriginale... Lykke til! ebay har. søk på rs4 hub cover ellerno Da får jeg tråle ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2013 Hvis felgene er originale Audi burde det gå greit å få tak i deksler, men hvis de er uoriginale... Lykke til! Har funnet ut at felgene er OEM felger. Har 2 senterdeksler. men de er slitne, så tenkte å kjøpe 4 nye. Delenr som står på de er 8do 601 165 k Møller jeg kan kjøpe disse eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...