#1 Skrevet Juni 30, 2013 bilen går dårlig kommer ikke opp i fart må la den jobbe seg oppover når jeg tråkker gasen i bånn så faller turtallet dette er uansett om det er oppover eller nedover bakke når jeg har den i park så er det ikke noe problem og få turtall håper på noe hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2013 luftmengdemåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2013 ta en diagnose med vagcom eller lignende først. er umulig å synse ang dette. Før man evt har noen feilkoder evt logger å gå utifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2013 Den går i nødmodus, mange grunner til det, turboras, turbotrykk, LMM, EGR... the list goes on.... Med VAGdiagnose får du svaret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2013 takk for hjelp har nå fått kjørt en diagnose får følgende feil mass air flow sensor (G70) intake manifol id pressure har prøvd med en luftmengdemåler jeg hadde liggende men får samme feil så kjøper en ny i dag og prøver på nytt bare og komme med forslag jeg er åpen for alt turbo er nylig byttet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2013 Da var luftmengde måler byttet men det er det samme enda: bh : Er åpen for forslag her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2013 Har du diagnose som kan måle verdier? Sjekk LMM, turbo trykk osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2013 kom dette etter turbo bytte? isåfall sjekk som Hans sier over her. EGR kan også skape problemer og er vel ikke bestandig denne gir feilkode mener jeg hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2013 Hva med den andre sensoren du fikk feil på? Kan jo skifte den. **intake manifol id pressure** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2013 da er bilen friskmeldt var en sprekt vakuumslange under ekspansjons tanken byttet den så er alt helt i orden Takk for alle svar og hjelp jeg fikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2013 Hva med den andre sensoren du fikk feil på? Kan jo skifte den. **intake manifol id pressure** Dette er ikke en sensor, men en feil som kommer pga lekkasje i trykkrør for høyt/lavt turbotrykk, og lekkasje av eksos før turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...