#1 Skrevet Juni 30, 2013 Heisann heisann godtfolk!! Driver og pusser og steller litt med min audi 100 c4 quattro før EU kontroll. I den forbindelse fant jeg ut at hjulet var litt løst, og fant ut at senterbolten på navet var løst: klø : Trodde ikke det kunne skje uten videre men men...... Uansett.... Hvor mange NM skal jeg trekke den til med? regner det er en del??? 90?, 100nm? Ha en god dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2013 225nm er oppgitt verdi på div 82mm lager. Men ikke så kritisk, jeg pleier å stå på latmann når jeg trekker dem til Uansett så er det stor sannsynlighet for at hjullageret har tatt en liten skade av dette, så ikke bli overrasket om det begynner å klage snart. Men hender det går bra og..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2013 225NM ja..... meg på 2 meter latmannsarm ? .. ^ takker for raskt svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2013 Veier du bare drøyt 11 kg? Dette er en strekkbolt i tillegg, og skal *helst* byttes, selv om 1000 mennesker på vacn.no vil banne på at de aldri gjør det.. Litt av hvert av info her: http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2776182 Ole har nok greit erfaring med disse, så det går nok greit å bare stramme til på nytt! (Kanskje ikke med 225Nm + 1/2 runde.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2013 En ny bolt koster kanskje 40 kr og tar 1minutt og bytte.. er vel ikke noe vits å sjangse på om det holder eller ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2013 er gammal audi.. så klart holder det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2013 Å grådig kjekt når det ryker over en fjellovergang en vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...