#1 Skrevet Juni 30, 2013 Heisann! Har per idag orginale bremseklosser. Går iværtfall ut ifra at de er det. De som står på støver ekstremt mye og felgene ser jo ikke ut etter 2-3 dager med kjøring. Så er på utkikk etter et alternativ med gode specs samtidig som de ikke skal støve noe særlig. Bilen er en Audi a5 2010 sb fwd 2.0tdi- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2013 Her er noen som er tilnærmet standard effekt. De skal vertfall støve ganske mye mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2013 Jeg kan også anbefalle EBC sine. Selv kjører jeg med RedStuff da de satt på bilen når jeg kjøpte. Til sammenligning så er bakbremsene mine originale og felgene ser ekstremt møkkete ut når framfelgene er omtrent rene for bremsestøv etter litt kjøring. Hvis noen skulle lure så er bremsekraften riktig justert og felgene har fått lik behandling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2013 ebc redstuff!..har det forran på S4'n i kombinasjon med rs4 bremser og det funker bra,men du burde nok montere samme typen klosser foran og bak,så du ikke får overraskelser når du bremser inn mot svinger og på vått føre... finn delenummer å sjekk priser på sumittracing.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...