#1 Skrevet Juni 30, 2013 (endret) Dette er en kraftig 5 kanals forsterker for bilstereo. Denne fulgte med bilen jeg kjøpte for 2 år siden, og er nå tatt ut av bil. Selges grunnet jeg har nå alle kanalene jeg trenger på old school phoenix gold forsterkere:) Denne fungerer 100%, og er i svært god stand! Litt småriper på glasset, men det kan nok sikkert poleres vekk for den mest kresne. Denne har fått stor skryt av effekten på sub-kanalen på bilstereoforumet, legger ved link: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=8439 Informasjon: Forsterkning Klasse AB Effekt RMS 4ohm 4x 55watt + 200watt Effekt RMS 2ohm 4x 80watt + 320watt Delefilter Foran LP/HP/av 12dB/oktav, Bak LP/HP/av 12dB/oktav, Bass LP 24dB/oktav Pris: 2000,- + frakt. Kan også byttes i 17" sommer/vinterdekk. 1700,- bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2013 Bumper denne! Kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...