#1 Skrevet Juli 1, 2013 når jeg kjører hardt eller ruser motoren 3-4 ganger opp mot 6-7k rpm, så blir pedalen hardere og "blir igjen" på midten av vandringsveien... men det tar like godt føler jeg, for det om.... og etter litt penkjøring igjen er alt som det skal... er dette no fancyshit jeg ikke skjønner eller hva tror dere andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2013 no one? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2013 Når ble clutchen luftet sist? Luft på nytt, hvis ikke er det nok gjerne slavesylinder som er defekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2013 sikkert aldri vært lufta, men bestilt nytt svinghjul og clutch nå, så kjøper jeg en ny slavesyl uansett da så, får vi se... men slavesyl er jo mekanisk del, så vil tro at den enten ikke er defekt eller defekt hele tiden uavhengig av turtall men... ikke veit jeg, aldri vært borti det her før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2013 Den er hydraulisk og dersom det er en liten skade i o-ring og lignende kan den lekke eller suge luft. Og medføre at feilen kommer og går etterhvert som man trykker på pedalen og tilfører ny veske fra reservoir. (til du går tom) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2013 Hm, isåfall vil du kansje se en lekkasje ett sted? Her er tre siden med samme problem: Jeg ser bare at slavesylinder er nevnt her og, men du kan få lese alt 2008 RS4 with 25,0000 miles. After fast shifts above 7000 rpm, I get a widely varied clutch engagement point for the next shift, with the clutch getting really heavy and engaging just off the floor. After a few shifts and slowing down, it returns to normal. I have been driving a stick for 25 years and I don't think it is me. The car has not done this until the last few weeks. The clutch doesn't slip and is perfectly smooth in normal driving. Only happens in fast driving or near redline shifts. http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2806783 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2013 Hm, isåfall vil du kansje se en lekkasje ett sted? Her er tre siden med samme problem: Jeg ser bare at slavesylinder er nevnt her og, men du kan få lese alt http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2806783 takk, skal lese der =) det utsnittet der er ihvertfall så likt jeg skulle forklart det sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...