#1 Skrevet Juli 1, 2013 Har montert hjullager for en stund siden på S2'n og ser at det er en del slakke i lagrene. Begynte da å tenke på om det skal være noen låsringer montert med hjullagrene? Har ikke satt inn akslingene ennå, så mulig det tighter seg til litt da. Men gidder ikke å montere dem, hvis jeg må av med alt igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2013 Ja, det skal være låsringer. 2 stykker, hvis jeg ikke husker feil, for dette er vel likt på S2 som alle andre 80-biler, selv om lageret er noe større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2013 Er ikke helt likt, derfor jeg lurer på om noen VET? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2013 Det er ikke låseringer... Disse er presset inn i hus og siden presser du på nav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2013 Når du setter inn navet og drar til det mot akselen, klemmer det de to indre delene av lageret sammen så slakken forsvinner. Null stress, Arild! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...