#1 Skrevet Juli 1, 2013 (endret) Hei og hå! Jeg har en fult brukbar motronic for RS2/S2/S6 med et 400hk oppsett for salg. Oppsettet er laget i benken hos Es-Tuning. Motronicen inkluderer; - Bensin/tenningschip(koda med key 101) - Trykkchip - 3-bars mapsensor Lokket mangler noen festehaker, men jeg kan lodde igjen lokket om ønskelig, ellers kan man skaffe nytt. Pris, 2000.- + frakt ferdig prutet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2013 Hvilke dyser er dette til ? Orginal bosch map sensor ? Til rs2 luftmassemåler eller S2/s4 ? Bensintrykk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2013 Ja, glemte å nevne hvilke turbo og dyser det er til. Det går an å bruke Garrett T3 eller KKK K26/T04E eller tilsvarende av annet fabrikat og "rs2" dyser og lmm. Original Bosch 300kpa map-sensor og standard regulator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2013 Byr deg 1500 k r.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2013 Byr 1800kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2013 Notert gutter, jeg lar det gå ut uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2013 Om ingen flere byr i løpet av kort tid, er den din Sebastian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2013 Byr 2000 kr .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2013 Notert, lar det gå til i morgen kl.12:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2013 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...