#1 Skrevet Juli 2, 2013 (endret) Har til salgs ganske så nytt sett med hjul, specs er OZ Ultraleggera Matt Graphite 8x18" ET45 5/112 Federal 205/40-18 dekk Alt nytt i Juni Så alt er 100% strøkent. Hva dette koster veiledende vet de fleste er mye, men jeg åpen for bud. Bare ta kontakt så er det muligheter for en enighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2013 Kan gi deg 8.000kr, kan hente de etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2013 Beklager, det var litt lite. Men kom gjerne med bud som er noe høyere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2013 Still 4 sale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2013 Har du noen flere bilder? Hvor mye strekk blir det med disse dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2013 Hei Budet mitt står fortsatt, kan ikke gi mer grunnet dekkene. Jeg kommer nok til å handle nye felger og dekk i løpet av noen dager, så hvis du vil få solgt de må du gi beskjed nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2013 Mere bilder Budet kan jeg ta om du fortsatt er intr Rui. Mail meg på perbacke a icloud.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2013 Noen som vil gi 8000kr så si fra, disse må bort men ikke til enhver pris! Vil bestille nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2013 Da er felgene solgt og nye er på vei Takk for oppmerksomheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...