#1 Skrevet Juli 2, 2013 Hei kan noen hjelpe meg? Har et problem med vindusheisen forran på bilen min. Det bare klikker i motor'n, så har kjøpt ny motor å det samme skjer. Er det samme prob på begge sider forran, mens det virker bak. har skjekket ledningen gjennom på muffa i døra å ledningene ser bra ut der ikke sprukket som dem pleier. Vet å att bryter'n min er i orden. Så er det noen som har no annet forslag? Er det eventuelt noen som har koblings skjema over ledningene innpå vindus motor'n? Det er av den nye typen med stor kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2013 Her er problemet under gulvet på førerside. Se etter irr. Mener det er totalt 9 skjøtepunkter. Fiks alle med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2013 Hva slags skjøtepunkter er det snakk om? Gjordings pungt eller ledninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2013 Nå har jeg hatt opp teppet der lå det bare ledninger å en sort box i gulvet. Men i siden satt det 10 skjøte koblinger som ledningene til døra gikk å div annet. Er det di kontaktene du mente? Isåfal hjalp det lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...