ATS Classic, 6x13 ET28 - 1000,-/bud - BILDER

Anbefalte innlegg

Har ikke bilder akkurat nå, men er å anse som oppussingsobjekter. ET har jeg glemt, men kommer tilbake med dette så fort jeg har fikset bilder.

 

PM eller tlf/SMS 99462375.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få knipset noen bilder. Har ikke funnet noen plass det står innpress på enda, men skal se nærmere på det når jeg tar bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få knipset noen bilder. Har ikke funnet noen plass det står innpress på enda, men skal se nærmere på det når jeg tar bilder.

 

Mål felgens bredde i cm-finn midten av felgen (banen)-mål fra der felgen treffer monteringsted på bil til midten av felgen.

Ikke lett å forklare :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Skal gjøre det hvis jeg ikke ser at det står innpress noe sted;) Skal i verkstedet en tur nå snart, så plukker med meg speilrefleksen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer bildene. Et av hver felg og et av de verste skadene på hver felg. Er knapt noe kantkjøring å nevne, bare litt oksidering under klarlakken. Stod ET28 på, bare at det ikke var så lett å se under den svarte lakken.

 

_MG_0308.jpg

 

_MG_0307.jpg

 

_MG_0310.jpg

 

_MG_0309.jpg

 

Ekte vare:

_MG_0311.jpg

 

_MG_0313.jpg

 

_MG_0312.jpg

 

_MG_0314.jpg

 

_MG_0315.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skal vise bildene til potensiell kjøper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får si ifra hvordan det blir, enten her eller på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En som har sagt han skal ha de, men ser hverken snurten av pengene eller karen, så fortsatt til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.