#1 Skrevet Juli 3, 2013 (endret) Ønsker å kjøpe UFO bremseskiver og klosser (trenger ikke være nytt da jeg kun skal ha dette på midlertidig) Men de må være i god stand og billigst mulig - KJØPT- Ventilløftere 20.stk til AAN motor (nye) RS2 turbo (Helst nyoverhalt, kan til nød ta en org K24 som er overhalt) Eksosklemmer 57mm 2.stk om noen har et sett med bra klemmer (ikke standard u-klemmene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2013 Har nye ina lettvektløfrere . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2013 har ufo skiver liggende jeg mulig klosser å.. får dem billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2013 Har 20stk løftere. Pent brukt. kjørt 5000km toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2013 Har 20stk løftere. Pent brukt. kjørt 5000km toppen sendt PM Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2013 Har UFO bremseskiver og klosser. Skiva er grei og klosser er såvidt brukt. Glem det. Ser at du har kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2013 takk for det Kim, men ja fikk tak i skiver inntil videre, før jeg skal bygge om, Opp, trenger mer småtteri om noen har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...