#1 Skrevet Juli 3, 2013 Hei! hadde egentlig tenkt til å teste disse på bilen min. men det ble plutselig huskjøp så nå ser jeg meg nødt til å selge disse! felgene er brukt men bærer ikke mye preg av det! en felg har et sår ytterst på en eike ellers hele å pene å rette! Disse er perfekte på A5 f.eks med adaptere! noe jeg kan skaffe for dere! kan også skaffe dekk hvis dere ønsker det! Pris 12 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2013 Bare å komme med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2013 Hvordan ET vil det bli med adapter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2013 får tak i helt ned i 15mm adaptere da blir det ET29 legger ved et bilde av bilen min med 25mm adaptere altså ET19 Denne bilen har org innpress på 47 så det sier litt om hvor mye plass det er men på A5 eller A7 så sitter dem helt perfekt da dem har org innpress på 27 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2013 Hei. Har du enda felgene? Hvordan trur du dæm ville ha tatt seg ut på min audi a8 2006 mod? Kan du sende bilde av den felgen med sår til 97716772? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2013 Hei Oddbjørn! Tror A8 ville kledd disse meget godt! skal få sendt deg bilde om en times tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2014 Har du disse enda eller bård? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2014 jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2014 Ble disse solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2014 Disse ble solgt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...