Kan man kode vekk innvendig alarmsensor?

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått montert Defa Link med 1850W vifte, den slår ut alarmen når den starter/stopper. Dette er et kjent problem på VAG sier Defa support. Noen som vet om det går ann å kode vekk kun den innvendige sensoren? Ifølge Møller går det ikke men hele systemet kan kodes av, men da blir det liggende feilmeldinger i minnet som tydeligvis ikke er ok.

Noen som har noen forslag? Vil helst slippe å deaktivere den innvendige sensoren hver gang jeg forlater bilen.

Regner med alarmene er relativt like på alle VAG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at å trykke på låseknappen to ganger fort låser bilen uten å aktivere alarmen. Dette fungerer jo relativt lettvint uten å måtte trykke på knappen på b-stolpen.

Men om noen har en kode for VAG-COM, VAS eller ODIS rop gjerne ut :)

Edit: På nett og i instruksjonsboken står det at å trykke to ganger fort deaktiverer tyverisikringen, altså at dørene ikke kan åpnes, men om dette også gjelder alarmen er jeg usikker på. Den gikk ikke når jeg satt å veivet med armene og hylte i bilen når jeg testet iallefall... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lest litt mer nøye i instruksjonsboken og kupealarmen deaktiveres ved to trykk på låseknappen på nøkkelen, da blir dette lettvint.

Gjelder sikkert flere VAG for de som ved en senere anledning lurer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.