#1 Skrevet Juli 3, 2013 Har nettopp fått montert Defa Link med 1850W vifte, den slår ut alarmen når den starter/stopper. Dette er et kjent problem på VAG sier Defa support. Noen som vet om det går ann å kode vekk kun den innvendige sensoren? Ifølge Møller går det ikke men hele systemet kan kodes av, men da blir det liggende feilmeldinger i minnet som tydeligvis ikke er ok. Noen som har noen forslag? Vil helst slippe å deaktivere den innvendige sensoren hver gang jeg forlater bilen. Regner med alarmene er relativt like på alle VAG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2013 (endret) Fant ut at å trykke på låseknappen to ganger fort låser bilen uten å aktivere alarmen. Dette fungerer jo relativt lettvint uten å måtte trykke på knappen på b-stolpen. Men om noen har en kode for VAG-COM, VAS eller ODIS rop gjerne ut Edit: På nett og i instruksjonsboken står det at å trykke to ganger fort deaktiverer tyverisikringen, altså at dørene ikke kan åpnes, men om dette også gjelder alarmen er jeg usikker på. Den gikk ikke når jeg satt å veivet med armene og hylte i bilen når jeg testet iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2013 Da har jeg lest litt mer nøye i instruksjonsboken og kupealarmen deaktiveres ved to trykk på låseknappen på nøkkelen, da blir dette lettvint. Gjelder sikkert flere VAG for de som ved en senere anledning lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...