#1 Skrevet Juli 3, 2013 Har en 1.9TDI veiv fra en VW Sharan til salgs.. Ble kjøpt inn med tanke på å bygge en 2.1L 16V motor, men det ble med tankene.. Har desverre ikke noe delenummer e.l. tilgjengelig på den, men har du noen spørsmål skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.. 1000kr/bud + frakt (?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2013 Par bilder til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2013 Bump! Ligger her og tar plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2013 opp.. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2013 Noen som vil ha? Bud mottas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2013 Hvilken råder og hvilken 16v blokk for 2.1l? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2013 2.0 høyblokk (feks ABF) og 159mm råder. Stempel må være custom siden veiva har 95.5mm slag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2013 Stemmer. Høyblokk (236mm) + 159mm råder + stempler. Eventuelt mener jeg det skal gå med 9A stempler (dreid ned bittelitt) - om du bytter krysspinneforingen.. Men da begynner man vel fort å nærme seg prisen på nye stempler - med mindre man har tilgang til maskineringsverktøy. Husker ikke helt i hodet, er en stund siden jeg leste meg opp på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2013 Opp.. Tar plass, og pengekontoen er ganske skrall for tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2013 500kr..? Ingen som vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2013 Hvor bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2013 Litt utenfor Tønsberg (Vestfold) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 12, 2013 Ok, ikke så langt unna meg da. Er interessert, men kan ikke si noe sikkert enda, må sjekke ut hva jeg har av deler hjemme først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 12, 2013 Okai, du får si ifra evt. Er ikke langt unna nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 13, 2013 Gir deg beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 20, 2013 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...