Anbefalte innlegg

Har liggende 2 framskjermer og 2 bakskjermer fra en RS6 4b etter ett prosjekt. Så jeg lurte på hva er vettig pris å ta for dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg vet om en som vil kjøpe, kan komme tilbake med det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg vet om en som vil kjøpe, kan komme tilbake med det

Ja, jør d:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk! Jeg som har deler til min i bestilling! Hvor holder du til? Er muligens intr. i bakskjermene hvis jeg kan få avbestilt de jeg har bestilt. Er de nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de ligger nok desverre i Nord-Troms.. er kuttet av ett 2004 RS6 chassis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper du kan forvente kanskje 1500 kr pr forskjerm, og kanskje en 1000 kr pr bakskjerm. Veldig mye jobb med brukte bakskjermer, dessuten er nye bakskjermer til S6/RS6 faktisk litt billigere enn til standard A6! Nye bakskjermer koster ca 4200kr + mva pr stk over disk på Møller. Minus det du evt. kan hente i rabatt. Problemet er vel egentlig at det er veldig liten etterspørsel etter slikt i Norge:(

Jeg får dessverre ikke avbestilt de jeg allerede har på vei fra Tyskland, ellers hadde jeg vært intr. i bakskjermene ihvertfall.

Lykke til med salget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper du kan forvente kanskje 1500 kr pr forskjerm, og kanskje en 1000 kr pr bakskjerm. Veldig mye jobb med brukte bakskjermer, dessuten er nye bakskjermer til S6/RS6 faktisk litt billigere enn til standard A6! Nye bakskjermer koster ca 4200kr + mva pr stk over disk på Møller. Minus det du evt. kan hente i rabatt. Problemet er vel egentlig at det er veldig liten etterspørsel etter slikt i Norge:(

Jeg får dessverre ikke avbestilt de jeg allerede har på vei fra Tyskland, ellers hadde jeg vært intr. i bakskjermene ihvertfall.

Lykke til med salget!

Når jeg tenker meg litt om så kanskje du burde vurdere å legge det ut på ebay? Spørsmålet er vel om du klarer å være konkurransedyktig på fraktkostnader til utlandet:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke s6 og rs6 litt lenger i fronten? Mener jeg har lest det ett eller andet sted. Vil delene da være bolt on på for eks en 2,5tdi?

Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si for sikkert, men trur det er forskjellig front plate også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke s6 og rs6 litt lenger i fronten? Mener jeg har lest det ett eller andet sted. Vil delene da være bolt on på for eks en 2,5tdi?

Anders

S6 og RS6 er lenger i fronten ja. Delene er absolutt ikke bolt on på vanlig A6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si for sikkert, men trur det er forskjellig front plate også

Det er annen frontstol også ja. Og (selvsagt) panser...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har panser til s6 liggende også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.