Ekstern Mocal oljekjøler + sandwichplate + slanger

Anbefalte innlegg

Brukt på min Corrado G60 i et par år, fungert uten problemer. Kit'et ble kjøpt av G-Werks når de fortsatt holdt på.

1000kr/bud + frakt (?)

 

Kjøleren er 115mm, 16rader produsert av Mocal. Bolt on i Corrado, sikkert de fleste andre biler også.

Kan enten brukes som erstatning for original olje/vannkjøler, eller i tillegg. :)

Slangene er ca 65cm.

 

Beklager litt møkkete deler - de står på et sted hvor jeg ikke har tilgang til å få de vasket per d.d.

IMAG0661.jpg

IMAG0660.jpg

IMAG0659.jpg

IMAG0658.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer bolt on på alle 1,8 blokker denne ikke sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Følger med "bolt" (den du fester oljefilteret i) for å erstatte original kjøler. Det går også å benytte denne i tillegg, men da trenger du en annen, lengre "bolt". Du må bare være litt kreativ med hvor du velger å feste selve kjøleren - for min del passet den fint i noen originale "hull" i frontplata mellom lykta/radiatoren på v.s. når du ser forfra.

 

Hadde den festet slik på min - med noen tykke gummiskiver, og M6/M8 bolter gjennom toppen av kjøleren - for ikke å skade lakken.. :)

2012-12-15164422_zps18cba041.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm...er ikke noen deler du trenger da? jeg sitter på en bråta med BRA deler..bare nye eller restaurerte deler da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen

Beklager sent svar.. Vært litt mye de siste dagene :)

 

Hva tenkte du på da?

Eneste jeg kan tenke meg som kan være interessant evt er 16V deler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger fortsatt her..

Kan være interessert i innbytte, som f.eks."fancy" 16v motordeler, mk2 syncro bensintank.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp.. Ligger å tar plass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fancy 16v deler? hva trenger du? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Har en komplett 9A motor jeg tenkte å bygge et lite monster ut av.. :P

Så det jeg kommer på akkurat nå er KR / ABF-kammer (+ fjærer om de er forskjellige.)

Justerbart kamdrev hadde jo ikke vært noe ille å hatt..

Eventuelt deler som fordeler-blockoff eller andre tilsvarende "ettermarkedsdeler" fra BBM / NLS osv.. Kommer ikke på noe konkret akkurat nå, men har du noe liggende, så fyr løs ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, bare originale. så da utgår denne for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.