#26 Skrevet Juli 5, 2013 Hei, har du plastdekselet og festestaget for radiatoren mellom radiator og t-stykket? Jepp. Men det har løsnet i gummikoblingen stag-radiator. Jeg brukte kraftig strips. Dekslet mener jeg skal være der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 5, 2013 Noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 5, 2013 Har liggende ekstra baklykt av den som er ødelagt. Eksosanlegg er custombygget av syrefast 3" rør av ypperste kvalitet. Tig-sveist med rustfri sveiser. 2 stk lyddempere. Downpipe 3,5" med 3" V-bånd flens mot turbo. Tilpasset KRB grenrør med Turbonetics wastegate. Alt selges til høystbydende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 5, 2013 Jepp.Men det har løsnet i gummikoblingen stag-radiator. Jeg brukte kraftig strips. Dekslet mener jeg skal være der ja. Ok, jeg tar gjerne dekselet om det er pent. så får du sjekke opp om staget er brukbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 5, 2013 Ok, jeg tar gjerne dekselet om det er pent. så får du sjekke opp om staget er brukbart Skal sjekke det ved første mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 5, 2013 3,5" Lmm Custom laget av ES-tuning. Knust glass på høyre hovedlykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 5, 2013 hvor mye skal du ha for hele eksosanlegget ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 5, 2013 hvor mye skal du ha for hele eksosanlegget ? Dvs. Downpipe og eksosanlegg? Ikke grenrør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 5, 2013 Har du coilovers på denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 6, 2013 Selger du frambremsene løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 6, 2013 (endret) Da er bunndel, 3,5"lmm, girkasse med overføring, framfanger og kammer solgt! Selger du frambremsene løst? Selger aller helst komplett bremser hele veien rundt med nav, hjullagerhus og drivakslinger tilpasset 5x130 bolt understell på 90/S2 coupe. Dette er en sjelden sjanse til å skaffe seg 5x130 boltsirket og RS2 bremser rundtom. Ikke mange som har RS2 bremser bak med 299mm ventilerte skiver og org. håndbrekkfunksjon :-) Har du coilovers på denne ? Coilovers bar foran. S2 senkefjærer med gule koni bak. Har fjærbein foran for vanlige fjærer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 7, 2013 Hvordan er det med toppen fra motoren? Både tilstand og eventuell prisantydning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 7, 2013 Dvs. Downpipe og eksosanlegg? Ikke grenrør? Grenrør, D.P og eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 8, 2013 Hvordan er det med toppen fra motoren? Både tilstand og eventuell prisantydning? Jeg vet ikke tilstand før jeg har åpnet motoren. Kommer tilbake med info da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 8, 2013 Grenrør, D.P og eksos Grenrør 6000,- Komplett eksos (DP+anlegg) 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 10, 2013 Frontlyktene? (om de har fungerende justering og fester) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 10, 2013 Frontlyktene? (om de har fungerende justering og fester) Høyre lykt har ødelagt glass, men det er å få kjøpt. Justering er i orden. Står også el.motorer på de. Fester mangler det 1 eller 2 av mener jeg. Men de store i bunn er ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 10, 2013 Høyre lykt har ødelagt glass, men det er å få kjøpt.Justering er i orden. Står også el.motorer på de. Fester mangler det 1 eller 2 av mener jeg. Men de store i bunn er ok. Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 10, 2013 Pris? 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 13, 2013 Selger aller helst komplett bremser hele veien rundt med nav, hjullagerhus og drivakslinger tilpasset 5x130 bolt understell på 90/S2 coupe. Dette er en sjelden sjanse til å skaffe seg 5x130 boltsirket og RS2 bremser rundtom. Ikke mange som har RS2 bremser bak med 299mm ventilerte skiver og org. håndbrekkfunksjon :-) Hva går alt dette for da? Er i utgangspunktet bare ute etter bremsene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 13, 2013 Hva går alt dette for da? Er i utgangspunktet bare ute etter bremsene Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 18, 2013 Har du clutchen fortsatt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 18, 2013 (endret) Har du clutchen fortsatt?? Både clutch og svinghjul kjøpte jeg med blokka, Stian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 22, 2013 har du catch-tank, trueboost målern å resirk.ventiln enda?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 23, 2013 Har du motorfeste på venstre side? Tenker da på selve festet/braketten som er skrudd fast på motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...