#1 Skrevet Juli 3, 2013 Har en kamerat av meg som er på leting etter ny clutch og svinghul til bilen sin. Er det noen her som har anbefalinger/erfaringer på hva som er bra eller dårligt? Han har chippet bilen steg1 195hk om jeg husker rett. Er det sacs som er den beste løsningen i tanke på at bilen er nå chippet? Eller klarer en ny orginal clutch å holde dette over lengre tid? Takker for tips folkens Del gjerne nettsted for hvor man kan få kjøpt clutch sett om du vet om noen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2013 Orginal holder i massevis på chippet bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2013 ja okey , Men vet du om det er dobbeltmasse svinghul på denne? Min bror har en b7 som han bytta clutch å svinghjul (dobbelmasse), prisen på svinghjulet var jo helt hinsides dyrt! Så der var det mye billigere med et sett fra sachs. Men han kom i fra det billigere da min fetter holder til i statene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2013 Det er dobbeltmasse ja, trenger neppe å bytte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2013 Nettopp montert sachs performance trykkplate, og original lamell i min B6 og det ble veldig bra. Er faktisk ingen garanti for at den originale holder, selvom den er ny. Verdt å betale 1000,- ekstra og være sikker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2013 ja okey!, Noen som vet om noen nettsted man får tak i sachs sine sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2013 http://www.sachsperformance.com , handle direkte er ikkeså dumt Har nettopp gjort det, de svarer også raskt på mail og følger opp med sporingsnr osv. De setter dog ikke ned verdien på varen Rask frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2013 Var i kontakt med sachs jeg også, og de er veldig flinke til å svare raskt og utfyllende:) jeg handlet fra KCL Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...