#1 Skrevet Mai 19, 2005 Har møtt på et lite problem når jeg satte inn motoren i bilen. (Ur quattro motor WR) Styrestaget på ene sia butter i wastegate/eksos, og derfor lurte jeg på om noen vet hvilke styrestag jeg evn. da kan bruke ? Passer det fra Ur quattro f. eks....? Noen andre som har hatt dette problemet ved ombygging til 10 V turbomotor i type 89. ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2005 Vet ikke hvordan det er på typ 89, men på typ 85 skal du kunne bruke styrestag fra urquattro. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2005 jeg har bøyd til staget mitt på typ 85 går det ikke med stag fra urquattro det er kraftigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2005 Ur-quattro-staget er større kon og andre gjenger på styrestaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2005 Ok, da har jeg misforstått. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2005 Er ikke noen sak å bøye det til.. fikk hjelp av en bekjent av meg som gjordet det på jobben sin for meg.. spente det opp i en benk sånn at stagget ikke skulle bøye seg der det ikke skulle bøye seg dårlig forklart men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...