Delenr til slange fra radiator S2 3B

Anbefalte innlegg

Hei. Sitter på jobb og lurte på om noen kunne slenge ut delenr på en slange. Møller skulle ha over 2000,- og gir ikke ut delenr.

ImageUploadedByTapatalk1372920309.494715.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være 857 121 101B? Litt usikker på om det er til 20V eller 20Vt.. Stemmer at den originale er dyr, men vet ikke om du har tid til å vente på disse?: http://roosemotorsport.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=1_59_84&products_id=182 (3B) ;)

Hva slags Møller er det du er innom forresten? Vår Møller her i Horten printer gjerne ut bilder av delene hvis det trengs tilogmed! Din må jo være en av de 'Møllerne' som virkelig trekker ned kundetilfredsheten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den ja=) Jeg skulle gjerne hatt den til helgen (sverigetur). Men vår gode venn Tomas Kovac klarte å skaffe den til en mye mer omkommelig pris. Så får heller smøre meg med tålmodighet til slutten av neste uke og spare litt penger enn å få den starten av neste uke av møller=)

Jeg var innom Møller Romerike. Også vært innom Ryen og Jessheim og nektet å gi ut delenr. Alle kunne bare gi ut delenr på utgåtte deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.