#1 Skrevet Juli 4, 2013 (endret) En eiers bil, kjøpt ny i Porsgrunn på Grenland Auto av meg. Helt strøken utvendig og innvendig. Gar.km.stand 135000. Skadefri. Mingblå met. lakket helt ned, omarbeidet eksos m/rette utløp bak. Byttet reg.reim på 120000km. 6 trinns manuell kasse, antispinn og antiskrens. Sportsstoler, sportsratt, sportsunderstell, orig. Xenon, blanke rails og speil, hengerfeste. Nye støtdempere, bremseskiver/klosser og plate under motor. 18" RS6 sommerhjul m/225/40 dekk og 17" RH vinterhjul m/ContiContact5 piggfrie 225/45 dekk. Skiguard 850 skiboks lakkert i bilens farge kan medfølge. Pris blir vi enige om etter besiktigelse og prøvetur. Prisant. 125000kr. tlf 40632680 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2013 Byttet nå i sommer begge forskjermer på garanti fra Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2013 (endret) denne skulle jeg likt å hatt! har du flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2013 denne skulle jeg likt å hatt! har du flere bilder? Ja det har jeg, har du en epost adresse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2013 Dette er en orig. 180hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2013 Ny pris 120000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2013 Har du bilder innvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2013 Har du bilder innvendig? Ja her er det jeg har, du får si fra dersom du vil ha fler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2013 Gjerne litt av baksete også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2013 Gjerne litt av baksete også. Ok, da skal jeg få tatt flere bilder over helga da jeg kommer hjem, er bortreist nå fram til søndag. Noe mer du vil jeg skal ta bilder av med det samme da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 16, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 15, 2013 Vinteren nærmer seg...ingen som vil ha en perfekt vinterbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 30, 2013 Siste pris, ferdig prutet, hbo 99000kr, uten skiboks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2013 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...