#1 Skrevet Juli 4, 2013 Hei folkens. Noen port montører her eller noen som kjenner noen? Vil ha montert nå:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2013 Det klare du vel selv? Bare å følge bruksandvisning som følger med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2013 Jada, klarer det nok... Men holder på med flere prosjekter samtidig som taket skal legges på garasjen og vil bli ferdig før ferien:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2013 Ingen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2013 Må spørre, har du gode priser på porter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2013 Neida, jeg fikk med fra Bjørgvin Garasjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2013 Eg monterte i garasjen vår og det var ein ganske grei sak berre å følge boka så er det gjordt på null komma svisj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2013 Fikk du den opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2013 Porten virka heilt fint ja 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2013 Jeg tenkte på om Øystein fikk hjelp, kansje av deg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2013 Åååå sånn ja, nei da veit eg nok ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2013 Fikk du den opp? Jeg tenkte på om Øystein fikk hjelp, kansje av deg då Grisegutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2013 LOL:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2013 Var da mye greier her da:-) Er på ferie så ikke fått sett på det enda. Hjemme om ei uke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...