#1 Skrevet Juli 4, 2013 Hei Selger en orginal R-line Frontleppe til 2008mod. VW Passat Slik ser den ut på bilen. Delen er grunnet og klar for lakk:) 1000kr eller bud:) Mhv. Fredrik Husby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2013 kan hente den i morgen for 600kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2013 Lurer på om jeg får denne til å passe på min Passat 3bg? Det kunne vært litt morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2013 Lurer på om jeg får denne til å passe på min Passat 3bg? Det kunne vært litt morro Alt passer med modifikasjoner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2013 Vet du om noen har prøvd det før? Kunne jo vært kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2013 Denne skal ikke limes på, men festes isteden for plastikken som er der nå? Hvordan er det å få denne til Oslo? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2013 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...